Bu Blogda Ara : Arayacağınız kelimeyi yazın ve enter'a basın.

21 Kasım 2016 Pazartesi

IŞİD ÖRGÜTÜ DOSYASI /// IŞİD lideri : Allah'a düşman olan birinin kafasını kesmek bir zevktir

IŞİD liderlerinden Raşit Kasım (Rachid Kassim), Washington'da yaşayan Amarnath Amarasingam'a konuştu. Akademisyen Amarasingam'a konuşan 29 yaşındaki Kasım dünya üzerinde en çok aranan kişiler arasında.

CNN Türk'ün haberine göre; Fransa doğumlu Kasım ülkesinde iki polis bir de Katolik rahibi öldürüp Suriye'ye kaçtı. Kasım, "Her şeyi arkamızda bıraktık. Eşim ve küçük kızımla, cebimizde sadece 1500 euro varken Suriye'ye geldik. En çok Gaziantep'te bırakmak zorunda kaldığım harika kedimi özlüyorum" dedi.

"Allah düşmanının kafasını kesmek zevktir"
İngiliz Daily Mirror gazetesi Amarasingam'ın Kasım'a, "Kafa keserken ne hissediyorsunuz?" sorusunu yönelttiğini yazdı. Kasım'ın cevabı ise, "Bir hayvanın kafasını kesmek zordur. Ama Allah'a düşman olan birinin kafasını kesmek bir zevktir" oldu.

Kasım, "Fransa'da polisler tarafından çok yakından takip ediliyordum. Sabahları koşuya çıktığımda iki polis beni takip ediyordu. Farketmemem için saklanıyorlardı ama bu durum çok komik gözüküyordu" dedi.

DEAŞ lideri, "Fransa'da kalsaydım büyük bir saldırı hazırlardım. Oradayken de bunu düşündüm ama ailem korktu. Müslüman olmayan topraklarda yapılan en ufak saldırı bile Suriye'deki büyük bir saldırıdan daha iyidir" diye ekledi. Kasım, örgütün Fransa'da saldırı düzenlemeye devam edeceğini dile getirdi.

[status publish]

[geotag on]

[publicize off|twitter|facebook]

[category terör]

[tags IŞİD ÖRGÜTÜ DOSYASI, IŞİD, lider, Allah, düşman]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşkilatı Mahsusa

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU paylaşımlarının yapıldığı resmi blogdur. strateji, güvenlik, araştırma, istihbarat, komplo teorileri, mizah, teknoloji, mk ultra, nwo